2014. augusztus 21., csütörtök

Első díjam

Először is nagyon szépen szeretném megköszönni Mo Raminak hogy rám (is) gondolt mikor a díjai jelöltjeit nézte át :) 

Hát akkor lássunk hozzá :) 

Szabályok:
11 gondolat a díjazottról
11 kérdésre válaszolni
11 kérdést írni
11 blognak továbbküldeni

11 gondolat rólam:
1. Fanatikus futball rajongó vagyok.
2. Másfél éve boldog párkapcsolatban élek.
3. Lassan 3 éve blogolok kisebb, nagyobb megszakításokkal.
4. Legalább 10 darab blogot nyitottam, de mindegyik befuccsolt. Úgy érzem ez most nem fog.
5. Példaképem David Villa.
6. Legnagyobb álmom eljutni Barcelonába.
7.Szeretek énekelni és mások szerint tudok is.
8. A szüleim elváltak, én pedig a 100%-ból vagyok az 1% aki az apukájával maradt válás után.
9. 16 éves leszek a következő hónapban.
10. Van, hogy egy részt átírok háromszor és még akkor sem tetszik.
11. Súlyproblémákkal küzdök, ezért diétába fogtam és augusztus óta már 5 kilótól szabadultam meg.

Válaszaim Mo Rami kérdéseire:

1.Szereted a focit? 
Nem szeretem, egyszerűen imádom! Élek-halok érte! 
2.Játszol valamilyen hangszeren? 
Nem, de szeretnék megtanulni gitározni valamikor.
3.Hányadik évedet taposod? 
A tizenötödik leges-legvégén járok :) 
4.Kedvenc zeneműfaj?
Mindenevő vagyok, de kedvenceim közé tartozik a 80-as évek zenéje is.
5.Kedvenc könyv/blog műfaj?
Imádom a thriller könyveket. Blogban viszont nem. Elismerem az egyedüli történet amit rendszeresen olvasok blog szinten az Mae Bluebell virtuális tollából íródik.
6.Szeretitek a férfias sportokat? 
A focit igen. A forma-1-et is megnézem úgy ahogy, a többi hidegen hagy pedig Édesapám rally versenyző.
7.Ki a kedvenc sportolótok?
David Villa Sanchéz♥
8.Ki a példaképetek? 
David Villa Sanchéz :) ♥
9.Melyik zenét hallgattátok legutóbb?
Caramel - Valaki vár
10. Kedvenc ízesítésű chips? 
Nem eszem chipset.
11.Kedvenc ország? 
Spanyolország

Az én kérdéseim:

1. Hány éves vagy?
2. Hol születtél?
3. Mióta blogolsz?
4. Kedvenc sport?
5.Mi inspirál téged az írásban? 
6. Voltál már szerelmes?
7.Szereted a One Directiont? 
8.Mit gondolsz a futballról? 
9. Milyen színű a szobád?
10. Van testvéred?
11. Szereted a paprikáskrumplit? :D 

A díjat mindenképpen szeretném továbbküldeni Mae Bluebellnek, aki a legnagyobb inspirálóm és blogos példaképem :) ! (Frissítem még a többit) 

2 megjegyzés:

  1. Szia Drága!:)
    Köszönöm a díjat!:) Amint letudtam ezt a mai hosszú napot, este olvasok és írok komit!:) No meg Ask.fm-en is válaszolok!:)
    Addig is puszi!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia drága! :)

    Igazán nincs mit, én köszönöm, hogy ilyen csodásan tudsz engem inspirálni! :) Köszönöm! :)

    Puszi

    VálaszTörlés